expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

TUALA PUTIH DINDA SIRI NEAPOLITAN (DINDA WHITE TOWEL NEAPOLITAN SERIES)

DINDA WHITE TOWEL NEAPOLITAN SERIES (TUALA PUTIH DINDA SIRI NEAPOLITAN)

Segarkan bilik mandi anda dengan tuala baharu dan nikmati rasa tuala mandi berkualiti lembut dan gebu dari Sultera ini. Tuala Dinda adalah bahan kapas tulen dan direka bentuk untuk lebih menyerap dan cepat kering. Sesuai untuk kegunaan harian dan mudah dibawa ke mana-mana kerana beratnya yang ringan.

Untuk siri Neapolitan ini, semua warna diinspirasikan daripada perisa aiskrim Neapolitan iaitu coklat, vanila dan strawberi. Warna biru diinspirasikan daripada bekas aiskrim yang popular di Malaysia.

MAKLUMAT PRODUK:
Produk: Tuala Putih Dinda Siri Neapolitan
Bahan: 100% Cotton Tulen
Saiz: 70cm x 140cm
Berat: 450 gram
Warna tersedia: Putih
Harga: RM37.00 Sehelai
Penghantaran: Kos penghantaran akan dicaj

CIRI-CIRI:
Fabrik Sejuk & Lembut: Tuala Dinda sangat lembut, serta sangat tahan lama dan bernafas.
Kualiti Gred Hotel: Gelung Berpintal 20/2 (Dua Puluh Ganda) – Benang Pendek. Ciri-ciri ini akan memastikan lebih tahan walaupun dibasuh setiap hari.

Sangat Menyerap: Sangat bagus untuk mengeluarkan lembapan daripada apa-apa, dan tuala ini dapat merendam banyak air dengan cepat.

Kemasan eksklusif: Dengan gelung untuk menggantung/mudah disimpan apabila tidak digunakan dan logo eksklusif Sultera timbul.

NOTA PENTING UNTUK PELANGGAN:

WAKTU PENGHANTARAN:
1. Pengeposan dilakukan pada setiap hari (Isnin-Jumaat) kecuali pada hari cuti am dan cuti umum yang terlibat.

2. Pesanan yang diterima sebelum jam 12 tengahari akan dipos pada hari sama, manakala pesanan yang diterima selepas jam 12 tengahari akan diproses pada hari bekerja berikutnya. Barang hanya akan dipos setelah pembayaran selesai.

3. Pengeposan menggunakan khidmat Ninja Van, J&T dan Pos Laju.

URUSAN SELEPAS PENGHANTARAN:

Periksa barang sebaik sahaja terima. Selepas pelanggan menerima barang dari pesanan yang dibuat, pelanggan perlu memeriksa barang tersebut sama ada cukup atau tidak, barangan rosak dan lain lain.

Sekiranya pelanggan menerima barang yang bermasalah, pelanggan perlu maklumkan kepada kami dalam masa 3 hari. Sekiranya melebihi 3 hari, kami berhak untuk tidak melayan sebarang pertukaran atau penambahan.

BUKAN TIPU.. TETAPI CUBA DULU ANDA AKAN TAHU!
Hubungi Sekarang..!
Whatsapp: http://www.wasap.my/60146665779/TualaPutihDinda